Friday, February 18, 2011

" WhaT WoMeN WanT " {>,<} snap snap snap ! ! ! !


..............................
ehhhhmmmmmm
tak tau nak kata ape ~~
* blur kejap *

lama dah  tak up-date blog, lupa dah nak mulakan kata-kata aluan pembuka kata ni ...
macam mana ye nak kata...
siyes blur, tak ada idea dlm kepala ..
tak ada idea yang kuar ....
huuuu ~~~~

+
+
+

belassah ajela...
hari tu kuar, pegi jusco *je*
tu la tempat yang paling dekt nak pegi ...
bape hari bulan ntah, tak ingat ...
errrrr .....
siyes taktau nk kata apa....
usha pic je la ekk 
:)

+
+
+

kunci pintu umah dulu sebelum berangkat

dalam kete ...

kat luar, tk masuk lagi ...




kamilah ratu ...

sama blur ke'dongak'kan  ...

sama seksi ...

sama pendek ...

emmmmmmm ....

jadi budak kecik jap ....

L.O.V.E   T.E.L.L.E.R 

< no subject >

REFLECTION yang tak jadi ! ~

pegi mana2 pon, wajib amik gambar dalam bilik air :D 


nampak seksi gigit jari :)

gambar "cover" jalan ...

weee ! ~~~

muahhh... sayang kamuuuu !

hug hug hug


owh.... tgk wayang rupanya ..

nak makan !!! LAPAR !~



E.N.D

sorry la, entry kali ni bosan sikit :)
dah lama tk update..
pastu ni gmbar lama, lupa dah nak citer ape ....











No comments:

Post a Comment