first time dukung baby...
wahhhh !!~ ~ ~
lagi-lagi dapat baby yang comel...
arghhhh , geram sangat kat baby ni
ni la dia, comel tak :)
+
+
+
first time pegang ...
hehehe ...
salah pegang cmtu....
akak kata lengan kena leta kat bawah dia, sbb takut badan dia senget...
mcm tu kot, tak sure ...
hehehehe
yeay... berjaya :)
ni pulak gambar aksi-aksi pegang baby yang comel ni :)
nak jugak :D
jom kahwin dgn aku. nnti kau dpt baby..hahaha
ReplyDelete