Monday, February 21, 2011

+ + DuKunG BaBy ^^,

first time dukung baby...
wahhhh !!~ ~ ~
lagi-lagi dapat baby yang comel...
arghhhh , geram sangat kat baby ni 

ni la dia, comel tak :)

+
+
+

first time pegang ...


hehehe ...
salah pegang cmtu....
akak kata lengan kena leta kat bawah dia, sbb takut badan dia senget...
mcm tu kot, tak sure ...
hehehehe

yeay... berjaya :)

ni pulak gambar aksi-aksi pegang baby yang comel ni :)






nak jugak :D 



1 comment: