Ni la sepet yang aku maksud kan...
uhuk uhuk ...
aku tak reti nak buat.
kalau aku buat mesti mata tak nampak.
ni kira BOLEHLA ~ ...
ada satu tu hudoh gilewr :D
ngeh3
:)
*
*
*
*
*
+ tgk la tu, over je lebih senyum.mata langsung tak nampak +
korang-korang ada yang dah pro tu, tolong-tolong la bagi tips ...
hehehe ..
:0
boleh an ... ~
aku teringin sgt nak buat mata sepet tu ..
+ ni pon sama, mata sebelah ilng terus +
+ ni muncung je lebih +
+ tak habis-habis dengan lebah ni +
+ tapi yang ni jadi sikit. kan3??? +







amende ah kau niiiiiii hahahhahahaha XD
ReplyDelete