Saturday, February 5, 2011

SePeT, SePet ^,^ ToLonG aJaR KaN BoLeH TaK ~ :D



Ni la sepet yang aku maksud kan...
uhuk uhuk ...
aku tak reti nak buat.
kalau aku buat mesti mata tak nampak.
ni kira BOLEHLA ~ ...
ada satu tu hudoh gilewr :D
ngeh3 
:)



*
*
*

+ tgk la tu, over je lebih senyum.mata langsung tak nampak +


korang-korang ada yang dah pro tu, tolong-tolong la bagi tips ...
hehehe ..
:0
boleh an ... ~
aku teringin sgt nak buat mata sepet tu ..


+ ni pon sama, mata sebelah ilng terus +


+ ni muncung je lebih +

+ tak habis-habis dengan lebah ni +


+ tapi yang ni jadi sikit. kan3??? +




1 comment: