Sunday, February 6, 2011

UiTM Di HaTi Ku ~ ~ ~ ^,@


e r r r r r r r .....
yeke di hati ku ???
hahahaha ..
ayat tipu tu ..
tak pernah lgsung terlekat nama uitm ni di hati aku ni ~
kejam betul aku ni .

* ni gambar sekadar hiasan *


+
+
+

haisy ~~ ...
malas la nak balik uitm ..
tak suka...
tak minat ...
bosan ...
hmmmm .....
mls la nak belajar ...
tak minat ...
boleh tak kata mcm tu ???
hurmmmm .....

TAPIIIII ......
nasib baik la ada dorg ni .....
dorang la yang salu wat aku hepi ....
si dia dah la jauh. huuuu ~~


* ni nama nye wani, kalau dgn dia ni syik bergosip je keje nye. tapi dia agak pandai la. sayang ko wani *

^,^

* ni pulak tika. huhuhu... KECHIK.kalau aku lapar aku g bilik dia. n kalau aku takut tido sorg aku ajak dia. sayang ko jugak tyka lyka *


^,^

* ni ara, simata besar. kalau pasal shawl rujuk dia, n kalau psl lens dia kaki eksport :) yang sebelah pakai biru tu nisa, pantang kalau org amik gmbar tkde dia :) *


* sayang korang *



^,^

* ni la mereka. I LOVE U ALL. muaaaaxxx :D *


* kes BULI *

SeLaMaT KeMBaLi Ke UiTM 
* nasihat utk diri sendiri *

-,^ doakan aku dapat pointer tinggi sem ni, untuk dapatkan JPA ^,-



2 comments:

  1. woi!rini de org pgil aq si mate beso sbb entry ko neyh...huk3~

    ReplyDelete
  2. hahaha ... padan muka ko :P ~
    eh3... ada org jgak ehh yg baca blog aku ni ??? :D

    ReplyDelete