CITY HUNTER KOREAN DRAMA
Lee Min Ho as Lee Yun Seong
Park Min Young as Kim Na Na
Lee Jun Hyuk as Kim Young Joo
Hwang Sun Hee as Jin Soo Hee
TRACKLIST :-
--- Part 1 ---
01. Love - Yim Jae Bum
02. Love ( Instru)
--- PART 2 ---
01. So Goodbye - Shinee's Jong Hyun
02. It's Alright - Yanghwajin
--- PART 3 ---
01. Cupid - Girl's Day
02. Cupid ( Acoustic Ver. ) - Girl's Day
03. Morning Garden ( Inst.)
04. Dead or Live ( Inst. )
05. Sad Run ( Inst. )
06. Middle Point Symphony ( Inst. )
07. Nice Play ( Inst. )
08. Red Water ( Inst. )
--- PART 4 ---
01. Suddenly - Kim Bo Young
02. Lonely Day - J.Symphony
03. City Hunter ( Inst. )
04. Aria of the City ( Inst. )
05. NaNa's Theme ( Inst. )
06. Clory of the City ( Inst. )
07. Mama's Crying ( Inst. )
--- PART 5 ---
01. I Only Look at You - KARA's Park Gyu Ri
02. I Only Look at You ( Inst. )
--- PART 6 ---
01. You and I - Rainbow
02. You and I ( Inst. )
--- PART 7 ---
01. I Love You, I Want You, I Need You - Apple Mango
02. Cannot Stop - Son Han Byul
03. I love You, I Want You, I Need You ( Inst. )
--- PART 8 ---
* some old songs + new release *
01. Love - Yim Jae Bum
02. I Only Look at You - KARA's Park Gyu Ri
03. I Love You, I Want You, I Need You ( Sweet Acoustic ver. )
04. I love You , I Want You, I Need You
05. Be Guy You Want To Be
06. You and I - Rainbow
07. Cannot Stop - Son Han Byul
08. Love is Gone
09. Memories of Love ( Acoustic Guitar ver. )
10. Memories of Love ( Acoustic Piano ver. )
11. Love ( Inst. )
12. I Only Look at You ( Inst. )
13. You and I - Rainbow ( Inst. )
14. I Love You, I Want You, I Need You ( Inst. )
DONE !!!
HAVE A NICE DAY ~~~
ASSALAMMUALAIKUM ^,^
Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak










dah lama x layan kpop.. :( btw hang ingat aku lg x? :)
ReplyDeletelast hg layan muvie apa ?? :))) ~~
ReplyDeleteinsya-Allah ingat. kalau tak silap yang kawan kat mtrx tu an ?? :)) ~~
dah follow dah blog hg, dah follow belum blog aku ??? :D ~~~ heheh..